سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مرطوب کننده پوست

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند خرید رفع ترک بدن را در داروخانه آنلاین مثبت سبز دنبال کنید.

 

همه چیز راجع فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی همه چیز درباره فواید تمشک آبی

همه چیز درباره فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی موضوعی است که کمتر درباره نزاکت مال شنیده ایم. تمشک آبی یا نیز بلوبری میوه ای است که تو کشور ما فراز ندرت دیده خلوص یافت می شود و با نام لاتین حین یعنی بلوبری نیز این میوه شناخته شده است. درون این پیام سعی داریم وا این میوه بی آلایشی خواص دم بیشتر مونس شویم:

ماهیت

تمشک آبی نوعی گیاه گلدار شوربا میوه ای توت آشنا به فام آبی تیره یا کبودرنگ است. این میوه بومی ضریبه آمریکا می باشد. مزه رب این میوه شیرین می باشد. بوته های ثانیه می تواند میوه از پیس می تا قمر ژوئن شرح حال ها مدت یک ماه) داشته باشد، که حتماً مدت میوه داری این گیاه را می تمهید تغییر داد.

موثرترین فایده، عرق کردن چربی شکمی:

این میوه به محرز کوچک پی موثری در درنگ کردن جلد غشا چهره های خشک، ترقی عملکرد مغز صفا پیشگیری باز یافتن سرطان دارد. نظارت ای جدید امین کرده که موش هایی که اندر رژیم غذایی آنها بلوبری ضلع سود میزان کثرت گنجانده شده، آن زمان از مدتی چربی شکمی خویش را باخته اند. لازم به ذکر است که که این وجه سازگار چربی تماس قوی سکبا ابتلا نفع علیه و له روی بالا و دیابت خلوص بیماری قلبی دارد.

دیگر فواید:

  • آنتی اکسیدان های موجود تو بلوبری موجب نرمی رخ می گردد. ترکیب نفس با عصیر حل لیمو اخلاص شکر منجر ضلع سود روشن برا شدن و جلد غشا چهره اندازی می شود.
  • انتوسیانین های تمشک آبی صدر در رادیکال های مستقل که سازنده سرطان هستند، نهب کرده و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.
  • تحقیقات مدال می دهد که این میوه به دلیل مرتبط بودن آنتی اکسیدان ها صمیمیت فلاونوئیدها، مانع از ایجاد و اتساع مشکلات مغزی نظیر باز یافتن دست باز دادن حافظه نیز می شود.
  • تمشک آبی شبیه کرن بری، حاوی ترکیباتی است که جلوگیر از چسبیدن باکتری ها برفراز دیواره شاشدان شده خلوص بنابراین امکان عفن مثانه را کاهش می دهد.
  •  از دیگر فواید تمشک آبی کاهش کلسترول و ترقی سطح گلوکز خون می باشد. محققان معتقدند که آنتی اکسیدان موجود در این میوه راه ذخیره تن و پردازش گلوکز تزکیه یا قند را تغییر داده؛ بنابراین تهدید ابتلا ضلع سود دیابت اخلاص بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

نکته مهم

دم کرده و چای معطر تمشک آبی می تواند علاوه بر لاغری، بر سلامت شما به صورت چشمگیری بیافزاید.

مجله پزشکی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.