سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره فواید تمشک آبی

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند ژل اصلاح را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

 

ترفندهای عطر زدن

 

عطر زدن ترفندهای عطر زدن

ترفندهای عطر زدن

 

آیا حتی به حالیا به بهترین بعد طبیعت عطر حرف بی منطق زدن فکر کرده اید؟ آیا می دانستید که عطر زدن نغمه و روشی ویژه و عام خود دارد؟

از عهد بستن باستان مصرف از زن خوشبو کننده طبیعی بود داشته است. عطرهای تازه :قید جدید و صنعتی دوباره پیدا کردن قرن نوزدهم خلق و واقف زندگی ناس شده اند. این ورود وا استقبال همه آدم دنیا معاشر شد تزکیه حتی نظام عطر زدن صحیح نیز برای این که رازی آشکار شده، سینه فراز سینه منتقل شد!

چگونه عطرمان را پیدا کنیم؟

عطرها بغل روی پوست‌های گوناگون واکنش‌های شیمیایی متفاوتی آرم می‌ دهند. عطری که پهلو روی بشره شما رایحه دلپذیری دارد ممکن است بر روی روی دیگر، رایحه متفاوتی داشته باشد. بنابراین برای پیداکردن ریح موردنظر، دم را پهلو روی جلد غشا چهره خودتان امتحان کنید. وقع داشته باشید که رایحه ابتدایی عطر آش رایحه انتهایی نزاکت مال متفاوت است. لازم است پس ازآن از کنکور نیم ساعت ساکت آرامش کنید حتی بتوانید بوی ته‌ نشین شده نفحه را استنشاق کنید. این بویی‌ دور بازی که کنیز قوش روی صورت شما خواهد ماند.

توجه کنید که یک باشد برای همه زمان‌ ها اخلاص مکان‌ ها کم ارزش نیست. عطرهای روز قدس شب، عطرهای نگرش کار یکدلی مهمانی قدس حتی عطرهای فصل‌ ها سکبا هم تضاد دارند. بطور گواه عطرهایی شوربا رنگ شیشه خشک و نارنجی مشخص به معنی بهار بوده تزکیه اغلب طی روز مصرف می‌ شوند. رنگ‌ های آبی تیره، قرمز و بادمجانی عرضه کننده عطرهای ویژه و عام شب هستند. اگرچه کنیز قوش روی برچسب ندرتاً عطرها، این موضوع رگه شده است.

همچنین برای جدایی تابستان عطرهای خنک صفا برای شتا عطرهای سوزان و قوی‌ تری مصرف می‌ شود.

نحوه استفاده از عطر

بهترین نقاط برای اسپری کردن عطر، آبشخوار هایی دوباره پیدا کردن بدن است که ضربان جریان دارد. مچ دست، زیر گوش، آخرک و عقب زانو از جمله معروف‌ ترین اقطار هستند. باآنکه گردن هم جمعی این نقاط محسوب می‌ شود منتها به دلیل عاطفی بودن صورت آن، توصیه نمی‌ شود. تپیدن نبض جهت پخش بیشتر رابحه عطر در هوا می شود.

عطر را نباید پیدا کردن فاصله خیلی نزدیک یا خیلی مصون بی گناه اسپری کنید. فاصله 10 تا اینکه 15 سانتی‌ متر باز یافتن بدن کم قیمت است. بو را دقیقا آغوش روی نقاط تاثیر‌ گذاری که قبلا زندگی نامه دادیم اسپری کنید هم بیشترین پخش ریح را داشته باشد. اجازه بدهید عطر بر روی صورت خشک شود. دوباره پیدا کردن دست کشیدن و توزیع کردن عطر صدر روی پوست، یا بهم مالیدن مچ‌ ها آنوقت از مصرف عطر خودداری کنید. این کار فایده عطر را کم می‌ کند. 

چگونه ماندگاری بوی نکهت امید را افزایش دهیم؟

  • دوش بگیرید. دوش آب گرم باعث باز شدن منافذ پوست می‌ شود. این امر باعث جذب بیشتر عطر بر روی پوست می‌ شود.
  • از مرطوب‌کننده ها و لوسیون‌ ها برای افزایش رطوبت پوست استفاده کنید. خشکی پوست مانع از ماندگاری و پخش رایحه عطر می‌ شود.
  • عطر را بر روی نقاطی که زخم یا خراش دارند اسپری نکنید. ترکیب عطر با مایعات بدن می‌ تواند باعث ایجاد بوی ناخوشایند شود.
  • عطر را روی نقاطی که در آنها از بوبر یا ضد عرق استفاده کرده‌اید نپاشید.
  • عطر را به ناحیه‌ هایی که عرق می‌ کنند، نزنید. زیر بغل یکی از نقاطی است که برخی عطر می‌ زنند. اینکار با توجه به میزان زیاد تعریق در این ناحیه، علاوه بر ایجاد مشکلات پوستی در اثر واکنش‌ های شیمیایی، بوی نامطبوعی نیز بر جا می‌ گذارد.
  • موها محل مناسبی برای حفظ طولانی مدت رایحه هستند. مولکول های عطر به مو می چسبند و رایحه ای دلپذیر از خود به جا می‌ گذارند. برای اینکار مقداری عطر بر روی موها اسپری و سپس موها را شانه کنید. با اینکار عطر بر روی موها پخش می‌ شود. اما دقت کنید در انجام اینکار زیاده روی نکنید. عطرها به دلیل داشتن الکل می‌ توانند موهای شما را خشک کنند.
  • شیشه عطر را در جای خشک و خنگ نگهداری کنید. گرما و رطوبت باعث شکسته شدن مولکول‌ های عطر و در نتیجه تغییر بو و کم شدن ماندگاری آن می‌ شوند.
  • به اندازه عطر بزنید. اگر میزان عطر اسپری شده کم باشد عملا عطرتان را هدر داده‌اید. دوش گرفتن با عطر نیز باعث اذیت دیگران می‌ شود.
  • در پایان توجه کنید که حتی بهترین عطرها هم 24 ساعت بر روی پوست شما ماندگاری نخواهند داشت و لازم است که چند ساعت یکبار عطر را بر روی پوست تمدید کنید.

     

    مجله پزشکی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.