سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه میان سیگار و سرطان

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند خرید ضد آفتاب را در فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

 

همه چیز راجع فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی همه چیز درباره فواید تمشک آبی

همه چیز درباره فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی موضوعی است که کمتر درباره حین شنیده ایم. تمشک آبی یا باز بلوبری میوه ای است که درون کشور ما فراز ندرت دیده تزکیه یافت می شود و وا نام لاتین متعلق یعنی بلوبری نیز این میوه متمایز شده است. اندر این سلام سعی داریم وا این میوه و خواص وقت حسن بیشتر شناسنده شویم:

ماهیت

تمشک آبی نوعی گیاه گلدار با میوه ای توت مانوس به رنگ پوست آبی تیره یا بنفشه گون است. این میوه بومی خو آمریکا می باشد. طعم این میوه شیرین می باشد. بوته های لمحه می تواند میوه از ابرص می تا قمر ژوئن ترجمان ها مدت یک ماه) داشته باشد، که یقیناً مدت میوه داری این گیاه را می توانمندی تغییر داد.

موثرترین فایده، عصاره کردن چربی شکمی:

این میوه به معلوم کوچک رگه موثری در یواش و تند کردن بشره های خشک، ارتقا عملکرد مغز تزکیه پیشگیری دوباره پیدا کردن سرطان دارد. مطالعه ای جدید راسخ کرده که موش هایی که درون رژیم غذایی آنها بلوبری برفراز میزان متراکم گنجانده شده، آنوقت از مدتی چربی شکمی وجود و غیر را باخته اند. لازم به ذکر است که که این جور چربی پیوند قوی آش ابتلا بالا دیابت پاکی بیماری قلبی دارد.

دیگر فواید:

  • آنتی اکسیدان های موجود داخل بلوبری سبب نرمی روی می گردد. ترکیب لحظه با ماء مایع شیره لیمو تزکیه شکر منجر پهلو روشن مرطوب شدن و بشره اندازی می شود.
  • انتوسیانین های تمشک آبی فایده رادیکال های سبکبار که بانی سرطان هستند، شبیخون کرده و عایق از رشد سلول های سرطانی می شود.
  • تحقیقات آرم می دهد که این میوه فایده دلیل رابطه داشتن آنتی اکسیدان ها تزکیه فلاونوئیدها، مانع از ایجاد و اتساع مشکلات مغزی نظیر دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن حافظه نیز می شود.
  • تمشک آبی بسان کرن بری، حاوی ترکیباتی است که جلوگیر از چسبیدن باکتری ها فایده دیواره آبدان شده تزکیه بنابراین امکان بدبویی مثانه را کاهش می دهد.
  •  از دیگر فواید تمشک آبی کاهش کلسترول و ترقی سطح گلوکز کینه کشی می باشد. محققان معتقدند که آنتی اکسیدان موجود درون این میوه راه ذخیره تنه و پردازش گلوکز سادگی یا نبات را تغییر داده؛ بنابراین خطر ابتلا صدر در دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

نکته مهم

دم کرده و چای معطر تمشک آبی می تواند علاوه بر لاغری، بر سلامت شما به صورت چشمگیری بیافزاید.

فروشگاه اینترنتی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.