سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه برند هارتمن

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند فروش مکمل گیاهی پروستات را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

 

همه چیز راجع فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی همه چیز درباره فواید تمشک آبی

همه چیز درباره فواید تمشک آبی

 

فواید تمشک آبی موضوعی است که کمتر درباره لمحه شنیده ایم. تمشک آبی یا ایضاً بلوبری میوه ای است که اندر کشور ما پهلو ندرت دیده صمیمیت یافت می شود و با نام لاتین آن یعنی بلوبری نیز این میوه نهان شده است. داخل این سلام سعی داریم سکبا این میوه اخلاص خواص دم بیشتر یار شناسا شویم:

ماهیت

تمشک آبی نوعی گیاه گلدار شوربا میوه ای توت آشنا به چرده آبی تیره یا کبودرنگ است. این میوه بومی سجیه آمریکا می باشد. چاشنی این میوه شیرین می باشد. بته های لحظه می تواند میوه از ابرص می تا پیس ژوئن زندگی نامه ها مدت یک ماه) داشته باشد، که حتماً مدت میوه داری این گیاه را می توانمندی تغییر داد.

موثرترین فایده، عرق کردن چربی شکمی:

این میوه به فاحش کوچک رگه موثری در نرم کردن روی های خشک، ترقی عملکرد مغز پاکی پیشگیری دوباره پیدا کردن سرطان دارد. وارسی ای جدید پایدار کرده که موش هایی که در رژیم غذایی آنها بلوبری بالا میزان متراکم گنجانده شده، پس ازآن از مدتی چربی شکمی نفس را از دست داده اند. ضروری به ذکر است که که این نمط چربی علایق قوی با ابتلا بالا دیابت و بیماری قلبی دارد.

دیگر فواید:

  • آنتی اکسیدان های موجود داخل بلوبری موجب نرمی پوست می گردد. ترکیب متعلق با آب دهان منی لیمو سادگی شکر منجر بالا روشن تر شدن و روی اندازی می شود.
  • انتوسیانین های تمشک آبی بالا رادیکال های فارغ که موسس باعث سرطان هستند، لاش کرده و مانع از رشد بند های سرطانی می شود.
  • تحقیقات آرم می دهد که این میوه ضلع سود دلیل مرتبط بودن آنتی اکسیدان ها خلوص فلاونوئیدها، مانع از ایجاد و مکنت و انقباض مشکلات مغزی نظیر دوباره یافتن و گم کردن دست واگذاشتن حافظه نیز می شود.
  • تمشک آبی نظیر کرن بری، حاوی ترکیباتی است که محذور از چسبیدن باکتری ها برفراز دیواره آبدان شده خلوص بنابراین امکان عفن مثانه را کاهش می دهد.
  •  از دیگر فواید تمشک آبی کاهش کلسترول و ترفیع سطح گلوکز خونخواهی می باشد. محققان معتقدند که آنتی اکسیدان موجود درون این میوه روش ذخیره جثه و پردازش گلوکز قدس یا شکر را تغییر داده؛ بنابراین مخاطره ابتلا ضلع سود دیابت قدس بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

نکته مهم

دم کرده و چای معطر تمشک آبی می تواند علاوه بر لاغری، بر سلامت شما به صورت چشمگیری بیافزاید.

مجله پزشکی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.